Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

ZooFoodShop

 

§ 1 Postanowienia ogólne

Sklep internetowy: ZooFoodShop, działający pod adresem: zoofoodshop.pl oraz zoofoodshop.com, prowadzony jest przez ZooFood Sp. z o.o., z siedzibą Grabianów 10A, działający pod numerem NIP: 7851082326, REGON: 630497139.

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w szczególności zasady zawierania za pośrednictwem Sklepu Internetowego Umów sprzedaży Towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego.

 

§ 2 Kontakt ze sklepem

Dane kontaktowe Sprzedawcy:

  • Adres siedziby:

Grabianowo 10A, 63-112 Brodnica

  • Adres korespondencyjny:                   

ul. Bartnicza 7A, 20-810 Lublin

  • Adres do odbioru osobistego             

Janów 282/2 gmina Garbów koło Lublina

  • Adres poczty elektronicznej:            

info@zoofoodshop.pl

  • Numery telefonów:                           

+48 509 518 768

  • Numer rachunku bankowego:           

19 1090 1405 0000 0000 4001 1711  Santander Bank

  • Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  • Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dniach/godzinach:

pon-pt 9:00-17:00

 

 

 § 3 Definicje

Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie rozumieć:

  • Formularz Zamówienia – usługa dostępna na stronie Sklepu Internetowego, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Towaru do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży – w tym sposobu dostawy i płatności.
  • Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 13 lat (pod warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z usług świadczonych przez Sklep Internetowy.
  • Konsument - użytkownik będący osobą fizyczną, dokonujący w Sklepie Internetowym czynności niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.  
  • Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji w ramach usługi prowadzenia Konta Klienta.
  • Koszyk – element Sklepu Internetowego, w którym Klient może zobaczyć wybrane towary oraz ma możliwość modyfikacji danych.
  • Sklep Internetowy – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną zoofoodshop.pl oraz zoofoodshop.com, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towar.
  • Sprzedawca – podmiot wskazany w § 1, który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą Sklepu Internetowego.
  • Towar – rzecz ruchoma stanowiąca przedmiot obrotu pomiędzy Sklepem Internetowym a Klientem.
  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów zawarta na odległość przez Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

 

§ 4 Rejestracja i logowanie

  1. Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Klientom założenia i korzystania z Konta Klienta na stronie Sklepu Internetowego.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu Internetowego nie wymaga zakładania Konta Klienta. Składanie zamówień Towaru przez Klienta możliwe jest albo po założeniu Konta Klienta, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych, umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania Konta Klienta.
  3. Rejestracja Konta Klienta w Sklepie Internetowym jest dobrowolna i nieodpłatna.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto Klienta poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 2.
  5. W celu dokonania rejestracji Konta Klienta wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, a także wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji, oznaczonych jako obligatoryjne.

 

§ 5 Składanie zamówienia

  1. Klient może składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego, przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia.
  2. Podczas składania zamówienia niezbędnym dla Klienta pozostaje zapoznanie się i zaakceptowanie przez niego niniejszego Regulaminu. Zapoznanie się ze wskazanym dokumentem i zaakceptowanie go, Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu w toku składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia Towaru za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  3. Towar zamówiony w Sklepie Internetowym przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę, który nie ma obowiązku rozliczania wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, może zostać dostarczony wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, chyba że Sprzedawca postanowił inaczej. Do dostawy dokonywanej na terytorium innego państwa członkowskiego, aniżeli terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 7.
  4. Wraz ze złożeniem zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje dane zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  5. Klient, który przy składaniu zamówienia wybrał płatność z góry, powinien uiścić cenę oraz koszty dostarczenia towaru w ciągu 7 dni od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku braku zapłaty w powyższym czasie, zamówienie jest anulowane.
  6. Jeżeli w ramach jednolitej gospodarczo transakcji o wartości przekraczającej kwotę 15 000 zł Klient dokona zakupu jako Przedsiębiorca będący podatnikiem VAT, w tym Przedsiębiorca Indywidualny będący podatnikiem VAT, co najmniej jednego z towarów załącznika nr 15 do ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (Dz.U. Nr 54, poz. 535, ze zmianami) wówczas transakcja taka będzie podlegała szczególnemu rozliczeniu w obszarze podatku od towarów i usług (tzw. mechanizm podzielonej płatności). W takim przypadku Klient zostanie automatycznie powiadomiony o zasadach rozliczenia transakcji i dalszych krokach.
  1. Sprzedawca może anulować zamówienie złożone przez Klienta, niebędącego Konsumentem, (tj. odstąpić od Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 395 Kodeksu cywilnego) aż do upływu 7 dni, licząc od momentu zawarcia Umowy sprzedaży. Odstąpienie od Umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny. Odstąpienie nie rodzi po stronie Klienta, niebędącego Konsumentem, żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

 

§ 6 Ceny towarów

  1. Ceny towarów prezentowanych na stronie Sklepu Internetowego wyrażone są w PLN (waluta) i są cenami brutto, a więc zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT).
  2. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana w Koszyku, a więc w podsumowaniu zamówienia, w chwili złożenia zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  3. Towar zamówiony w Sklepie Internetowym przez osoby wskazane w § 5 ust. 3 lit. a i b, może zostać dostarczony wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, chyba że Sprzedawca, przedstawiając Towar w Sklepie Internetowym, postanowił inaczej.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy zawieranej z Przedsiębiorcą wskazanym w § 5, jeżeli, wskutek złożonego przez niego zamówienia, całkowita wartość dostaw towarów dokonywanych w ramach wewnątrzwspólnotowej sprzedaży towarów na odległość w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług przekroczyłaby u Sprzedawcy w trakcie roku podatkowego kwotę 42.000 zł. W takim wypadku Sprzedawca prześle Klientowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 395 § 1 Kodeksu Cywilnego.

 

§ 7 Realizacja zamówień

  1. Zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego sprzedający zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.
  2. Prezentacja produktów na stronie internetowej nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży w każdym czasie może ulec zmianie.
  3. Klient dokonujący zakupu na odległość, który życzy sobie dostawę towaru za pośrednictwem kuriera po złożeniu oferty proszony jest o podanie:
    1. Danych do wysyłki.
    2. Numeru telefonu kontaktowego, który przekazany zostanie kurierowi.
  4. Płatności można dokonać
    1. tradycyjnym przelewem na konto 19 1090 1405 0000 0000 4001 1711  Santander Bank
    2. korzystając z systemu Przelewy24
  5. W przypadku chęci dokonania płatności przelewem prosimy w tytułu przelewu podać numer zamówienia. Należy podkreślić, że płatność przelewem może znacznie opóźnić realizację zamówienia, a przelanie innej niż podana przez nas kwota może utrudnić lub uniemożliwić identyfikację wpłaty z transakcją.
  6. Nie umożliwiamy płatności gotówką.
  7. Osobisty odbiór produktów możliwy jest po wcześniejszej awizacji telefonicznej.
  8. Ze względu na specyfikę naszej oferty nie wysyłamy produktów za pobraniem i nie robimy od tej zasady wyjątków.
  9. Ze względu na specyfikę produktów realizuje zamówienia w dni robocze poniedziałek, wtorek i środę. Standardowo zamówienia realizujemy następnego dnia roboczego po otrzymaniu informacji o wpłacie na konto. Jednak zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w terminie do 3 dni roboczych, a termin realizacji zamówienia liczony jest od następnego dnia, w którym otrzymano informację o wpłacie. Jeśli termin realizacji zamówienia, o którym mowa powyżej, przypadałby na dzień inny niż poniedziałek, wtorek lub środa, termin realizacji zamówienia ulega wydłużeniu i zamówienie zostanie zrealizowane w pierwszy poniedziałek następujący po zapłacie ceny sprzedaży.
  10. Ze względu na specyfikę produktów, zamówienia wysyłamy wyłącznie przesyłką kurierską z terminem dostawy dnia następnego.
  11. Klient zobowiązuje się do odbioru mrożonego towaru za pierwszym podejściem kuriera.
  12. Przesyłki pakowane są w nowe, czyste pudła termoizolacyjne, zabezpieczane w sposób gwarantujący bezpieczną dostawę.
  13. ZooFood nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie produktu lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym podaniem adresu przez Klienta.
  14. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia ze względów pogodowych, gdy temperatura w ciągu dnia przekracza 30 stopni C. O wszystkich tego typu sytuacjach niezwłocznie informujemy Klienta.
  15. Jeżeli Klient życzy sobie wystawienia faktury VAT na nabyte produkty, należy poinformować o tym ZooFood na etapie składania Oferty.
  16. Ceny produktów podane na stronie internetowej są cenami brutto, do których doliczany jest koszt wysyłki. Koszt wysyłki składa się z kosztu opakowania termoizolacyjnego i kosztu kuriera, a jego wysokość uzależniona jest od wagi całkowitego zamówienia.

 

§ 8 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Każdemu Klientowi (będącemu konsumentem w myśl Art. 22 Kodeksu Cywilnego), który dokonał zakupu przysługują prawa i obowiązki, o których mowa z Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. W myśl Art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, Konsument który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jednak zgodnie z Art. 38 tejże ustawy odstąpienie od umowy nie przysługuje do umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu. Ponieważ w sklepie sprzedawane są produkty mrożone, zwrotów nie przyjmujemy.

 

§ 9 Reklamacja

  1. Dokładamy wszelkich starań, żeby właściwie zabezpieczyć przesyłkę. Jeżeli, mimo to przesyłka dojdzie do Ciebie w stanie budzącym  zastrzeżenia, jej zawartość nie będzie zgodna z zamówieniem lub usługi realizowane przez ZooFoodShop są niezgodnie z niniejszym regulaminem, niezwłocznie skontaktuj się z nami w celu ustalenia warunków reklamacji.
  2. Ze względu na specyfikę produktu zastrzegamy sobie prawo do odmowy uwzględnienia reklamacji zgłoszonych później niż 24 godziny po odebraniu przesyłki.
  3. Reklamację prosimy zgłaszać na adres poczty e-mail wskazany w niniejszym regulaminie.
  4. Reklamacja powinna określać co najmniej: dane Klienta umożliwiające kontakt i identyfikację, zarzuty do przesłanego produktu, okoliczności uzasadniające reklamację, żądany sposób usunięcia zarzucanego naruszenia (obniżenie ceny, zwrot ceny, itp).
  5. Udzielimy elektronicznej odpowiedzi na reklamację w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

§ 10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
     http://www.uokik.gov.pl
  2. Klient posiadający status konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozwiązania indywidualnego sporu między konsumentem a Sklepem Internetowym, korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów - adres strony internetowej:
     http://www.federacja-konsumentow.org.pl
  3. W rozwiązaniu indywidualnego sporu i skargi konsumenckiej związanych z transakcją transgraniczną pomaga także Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego:
     http://www.konsument.gov.pl
  4. Klient będący konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu między konsumentem a Sklepem Internetowym:
    1. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu między konsumentem a Sklepem przez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu,
    2. uprawniony jest do zwrócenia się do stałego sądu polubownego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
  5. Inspekcja Handlowa jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zadania Inspekcji Handlowej w zakresie prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz organizowania i prowadzenia stałych sądów polubownych wykonują właściwi miejscowo Wojewódzcy Inspektorzy Inspekcji Handlowej.
  6. Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej właściwy dla siedziby sprzedawcy. Wykaz wszystkich Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej oraz stałych sądów polubownych wraz z adresami ich stron internetowych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  7. Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z informacją o rodzaju spraw, jakimi poszczególne podmioty się zajmują dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod http://www.uokik.gov.pl
  8. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa również punkt kontaktowy do spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich, do zadań którego należy między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności w sprawach sporów wynikających z transgranicznych umów zawieranych z konsumentami.
  9. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
  10. Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej. Łącze elektroniczne do platformy ODR: http://www.ec.europa.eu/consumers/odr.
  11. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny - obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Sklep Internetowy wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami.

 

§ 11 Administrator danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego jest ZooFood Sp. z o.o. z siedzibą w Grabianów 10A, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000134553, działający pod numerem NIP: 7851082326, REGON: 630497139.
  2. Podanie danych osobowych przez Klientów Sklepu Internetowego jest dobrowolne, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych w procesie rejestracji uniemożliwia rejestrację i założenie konta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia.
  3. Sklep Internetowy przetwarza dane osobowe na potrzeby:
    1. prawidłowej realizacji Umowy Sprzedaży towarów oraz ich wysyłki. Niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje odmową zawarcia tejże umowy;
    2. do marketingu towarów i usług znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego w przypadku udzielenia stosownej zgody (rozumianej jako wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych – SMS, zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest udzielona zgoda, a w stosownych przypadkach konieczność realizacji Umowy Sprzedaży.
  5. Każdy Klient, którego dane osobowe przetwarza Sklep Internetowy ma prawo do:
    1. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, przenoszenia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. W związku z przetwarzaniem przez Sklep Internetowy danych, przysługuje także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    2. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, które są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej wycofaniem.
  6. Dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania przez Klienta Sklepu Internetowego zgody.
  7. Sklep Internetowy nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego.
  8. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych dostępne są w Polityce Prywatności i Plików Cookies.

 

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn prawnych lub organizacyjnych w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 15-dniowym wyprzedzeniem poprzez umieszczenie informacji na stronie Sklepu Internetowego oraz poprzez przesłanie zarejestrowanym Klientom na adres e-mail przypisany do ich Konta Klienta powiadomienia o zmianie regulaminu.
  3. W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie Umowy zawarte i zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy i złożenia zamówienia przez Klienta.
  4. Zmieniony regulamin jest wiążący dla zarejestrowanego Klienta, który nie zrezygnuje z prowadzenia konta w Sklepie Internetowym poprzez jednoznaczne oświadczenie woli skierowane na adresy wskazane w §2, przed datą wejścia w życie zmienionego regulaminu.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020, poz. 1745 ze zm.), a w przypadku Klientów będących konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r., poz. 287 ze zm.).
  6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1-05-2023 r. i obowiązuje do Umów zawartych od tego dnia.